شرح وظائف مدیریت
ـ بررسی و مطالعه خرید دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز بخش های مختلف پژوهشگاه از داخل و خارج از کشور
ـ بهینه سازی تجهیزات آزمایشگاهی موجود با توجه به تنوع دستگاه های تولید شده
ـ مطالعه، بررسی و اتخاذ تدابیر لازم به منظور ساخت تجهیزات مختلف آزمایشگاهی مورد نیاز آتی پژوهشگاه
ـ جمع آوری اطلاعات تجهیزات آزمایشگاهی
ـ بررسی و راه اندازی کارگاه ساخت تجهیزات در پژوهشگاه
ـ برنامه ریزی جهت ارائه خدمات کارگاهی به واحدهای پژوهشی پژوهشگاه
ـ مدیریت و نظارت بر پایلوت ها و کارگاه ها
ـ همکاری و مساعدت در طراحی و اجرای پایلوت ها
ـ برنامه ریزی آموزش اپراتوری تجهیزات
ـ نظارت بر گارانتی و خدمات پس از فروش تجهیزات و ماشین آلات
ـ همکاری و پیگیری تهیه کاتالوگ ها و شناسه های فنی فارسی تجهیزات با کمک مسئولان فنی و اپراتورها
ـ تهیه دستورالعمل های لازم برای سرویس و نگهداری تجهیزات با کمک مسئولان فنی و اپراتورها
ـ برنامه ریزی و نظارت بر تعمیرات، نگهداری و کالیبراسیون به موقع تجهیزات و ماشیت آلات
ـ انجام بازرسی و بازدید از تجهیزات مطابق زمان بندی ارائه شده در کاتالوگ آنها
ـ کمک و مدیریت استاندار نمودن سرویس و نگهداری و کالیبره نمودن تجهیزات (ایزو)
ـ انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق